woensdag 7 november 2012

Waiting on Wednesday #11 - Undeadly



Waiting on Wednesday is een wekelijks terugkerend thema, wat gehost wordt door Jill op  Breaking the Spine. Elke week bespreken we een nog niet gepubliceerd boek waar we erg naar uitkijken!

Undeadly (The Reaper Diaries, #1)
Titel:
Undeadly (The Reaper Diaries #1) 
- Michele Vail
Genre: Young Adult, Paranormaal, Bovennatuurlijk
Publicatie datum: 20 november 2012 – Harlequin Teen
Taal: Engels

Samenvatting van Goodreads:

The day I turned 16, my boyfriend-to-be died. I brought him back to life. Then things got a little weird...

Molly Bartolucci wants to blend in, date hottie Rick and keep her zombie-raising abilities on the down-low. Then the god Anubis chooses her to become a reaper-and she accidentally undoes the work of another reaper, Rath. Within days, she’s shipped off to the Nekyia Academy, an elite school that trains the best necromancers in the world. And her personal reaping tutor? Rath. Who seems to hate her guts.

Rath will be watching closely to be sure she completes her first assignment-reaping Rick, the boy who should have died. The boy she still wants to be with. To make matters worse, students at the academy start turning up catatonic, and accusations fly-against Molly. The only way out of this mess? To go through hell. Literally 



Boeken over Reapers zijn voor mij nogal een nieuw gegeven. Ik heb nog niet eerder een boek over Reapers gelezen, dus ik ben benieuwd naar de krachten die de hoofdpersoon heeft. De samenvatting klinkt erg goed en het lijkt me een spannend boek om te lezen. 

Normaal lees ik  niet zo graag boeken waar zombies in voorkomen, omdat ik zombies stiekem een beetje eng vind. Het lijkt me dat dit niet de focus van het boek is en dat er genoeg spannende dingen in het boek voorkomen, die ervoor zorgen dat ik dit boek helemaal te gek kan vinden. 

Ik vind het altijd leuk om te lezen over speciale opleidingen die personages moeten volgen om hun krachten onder controle te krijgen en ik ben benieuwd naar haar persoonlijke begeleider die haar schijnt te haten. Ook vraag ik me af of er wat mythologie in dit boek voorkomt, omdat er in de samenvatting staat dat ze door de hel heen moet. 


Kortom, ik ben erg benieuwd naar dit boek en wat er allemaal in voor komt. Het komt deze maand al uit, dus ik hoef in ieder geval niet lang te wachten.


Dit boek is onder andere al te bestellen bij:
Een Nederlandse versie is er (nog) niet.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties vinden wij erg leuk! We proberen er dan ook altijd op te reageren.