maandag 12 november 2012

Musing Mondays #8


Musing Mondays is een wekelijks terugkerend thema, gehost door MizB op Should Be Reading. Elke week krijgen we een boekgerelateerde vraag, die we zo eerlijk mogelijk zullen beantwoorden. 

De vraag van deze week: Name a book that you thought you wouldn’t like much, but you ended up loving.

AngelSoms lees je iets omdat je vrienden of medebloggers zeggen dat het helemaal geweldig is. En soms krijg je iets cadeau. Angel kreeg ik cadeau en het was een boek waar ik enorm aan twijfelde. Iedereen van mijn boekgroep zei dat ik het moest lezen en zelf dacht ik alleen maar: engelen.. bluh. Ik heb gewoon niets met engelen en had nog nooit iets gelezen wat ik echt leuk vond. Altijd dat gekwijl over hoe mooi en goed en knap ze zijn, altijd instant love en andere engelen die erop tegen zijn.

En dan heb je Angel. In Angel leer je Willow kennen. Willow bezit bepaalde krachten waardoor ze niet is zoals anderen. In dit boek blijken de engelen helemaal niet de mooie, machtige wezens te zijn maar de bad guys! De engelen in dit verhaal zuigen je leeg!

Een enorm spannend en romantisch boek, met een rauw randje. Ik heb helaas wel gehoord dat het tweede deel wat tegenvalt, maar dat het einde veel goed maakt. We zullen zien!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties vinden wij erg leuk! We proberen er dan ook altijd op te reageren.